24 Ekim 2012 Çarşamba

Sinemayla İlgili Kitap Ayraçları 2!

İlk yazım "Sinemayla İlgili Kitap Ayraçları!"dan sonra bu denli güzel ayraçlara sahip olacağımı hiç düşünemezken karşıma çıktılar. Hiç sorgulamadan dördünü birden aldım! Aşağıdaki fotoğrafa bakınca bana hak vereceğinize eminim. Ekim ayında 5 kitabı devirirken (ki Ekim daha bitmedi) bu ayraçlar beni film dünyasından kitap dünyasına götürecek gibi duruyorlar :)


Sırasıyla tanıtayım: Joker, M. Brando, B. Pitt, A. Pacino. Üstelik hepsi en sevdiğim karakterle yerlerini almışlar!

Siz de almak isterseniz (reklama girecek ama olsun) www.bookacs.com'dan ulaşabilirsiniz. Site henüz yapım aşamasında olsa da iletişim bilgileri mevcut.

Sinemayla edebiyatı birleştirmenin en güzel yollarından biri, keyifli okumalar :)


7 yorum:

  1. çok güzeller alacağım bir gün bunlardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım. Bu ay zaten sinemayı ikinci plana atıp kitaplara daldım. Bu ayraçlardan sonra da yeni kitaplar alıp her birini tek tek kullanmak istiyorum :)

      Sil
    2. sinemayı ikinci plana attım diyorsun ama bunu bloga hiç yansıtmıyorsun bravo :) yani bu ay 15 yazı yayınlamışsın ;)

      Sil
    3. Yansıtmamaya çalışıyorum :) 6. kitaba geçtim. Ekim kitap ayı oldu tam da sinema sezonu açılırken. Teşekkür ederim :)

      Sil
    4. tabii bir de hem çalışıp hem blog yazıp bu kadar okuman da ayrıca takdir edilesi. ben yapamıyorum bunu :)

      Sil
  2. Oha çok tatlııı.
    Johnnyli de olsa süper olurmuş. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de vardı ama kalmamıştı bilemem. Sitenin sahibiyle irtibata geçtim. Yeni projelerle birlikte sitenin açılacağını yazmış, onların içinde kesin Johnny vardır :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...